Gå til innhold

Forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+1 idag, har ikke hatt symptomer på 3uker. Er det vanlig?

Merker ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan godt være vanlig + at du har sikkert noen der som du ikke merker like godt fordi de har vært sterkere tidligere. jeg satt og kjente etter en dag, da kom jeg plutselig på at jeg løper ofte på do og at puppene er veldig ømme:)

men unnskyld hvis jeg støter deg på noen måte, det er ikke hensikten, men skulle ikke du ta abort?

Skrevet

har ikke bestemt meg for det nei.. Vurderte det, og trengte råd her inne.. du har sikkert lest i det forumet forstår jeg.. Jeg har prøvd å veie ting for og imot.. er mest for og beholde..

Skrevet

hei hei! kjekt å se at du er her ennå! :-) Har du bestemt deg for å beholde nå da?

klem

Skrevet

ja, tror det :)

Kan ikke ta bort min lille. Angeren hadde nok blitt for stor

Skrevet

å, men da får vi kanskje følge hverandre da:) jeg har termin bare 4 dager før deg.

Skrevet

er det ikke bare tre dager da? :P

Skrevet

så kjekt da! :-) Gratulerer så mye!

Skrevet

Så spennende at du valgte å beholde, da, jenta1987! :) ...hvis du er ferdig å bestemme deg...:)

Det som er så facsinerende med svangerskap er jo at alle er forskjellige! Vi sammenligner hele tiden med hverandre, men til syvende å sist er ditt helt unikt! Poenget er at JA, det er helt vanlig å ikke ha symptomer, samtidig som det er helt vanlig å ha massevis! :)

Lykke til videre! :)

Skrevet

Så kjekt at du valgte å beholde din lille..... Masse lykke til og eg e sikker på at alt går bra..

Når det gjelder symptomene så er det normalt at de dabber av når deg nærmer seg 12 veke... Gleder meg til kvalmen min avtar...

Skrevet

jo, så det etterpå, men på profilen din så står det 12 august:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...