Donna1 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 er det ikke litt for tidlig? eller kan jeg være lengre på vei kanskje:)
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Eg er 5+6 og begynte for nåken daga siden med tendenser til bekkenløsning... Så joa da går an...
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 heilt og fullt mulig du:S desverre. jeg fikk bekkenløsning etter 3 mnd.. men ta det med ro og ikke overstress eller overanstreng deg.. da blir det verre.. jeg er nå nesten helt fin og har 2 mnd igjen:) lykke til:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jepp, første sv i uke 9 og denne gangen var jeg vel egentlig ikke bra når jeg ble gravid men er nå i uke 22 og må vel snart ha litt hjelp på kveldene,.. Det er super viktig att du tar dette på alvor med en gang, for tro meg det blir ikke bedre om du ignorerer det. snakk med legen din så du kan få noe behandlig med en gang. Og masse lykke til:)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Det er nok fullt mulig, ja. Jeg ble sykemeldt fra uke 10, men har en svært belastende jobb. Som noen over meg sa: ta det på alvor med det samme, og få en rekvisisjon til fysio slik at du kan få litt råd og veiledning ifht hva du bør/ikke bør gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå