Gå til innhold

3D bilder når man er over 31 uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt det?

Har såå lyst å ta 3D men vet ikke om jeg er i det seineste laget.. Om jeg skulle tatt den dagen jeg kan er jeg 31+5 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok 3D sist gang, i uke 32. Det ideelle er vel rundt uke 26-27-28 eller noe deromkring, var hvertfall det jeg fikk beskjed om. Men vi så en del asså! Og bildene ble fine:) Men hadde vi vært der tidligere hadde jo babyen hatt litt mer plass å bevege seg på, sånn at vi kunne sett enda mer. Men det går fint an:)

Skrevet

jeg fikk bekjed om at det ble best bilder mellom uke 28-34. tok bilder i uke 32 selv å ble kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg fikk siste 3D i uke 33. Veldig klare og fine bilder! Fikk ett supert blinkskudd, og vi så at nurket blinket med øynene til oss også! Stort! Tror ikke det er noen spesiell grense for 3D UL.

Skrevet

Vil ikke anbefale deg det..jeg var idag, og er akkurat er 28 uker på vei.

Jenta mi hadde lagt seg ned med hode, så vi fikk utrolig dårlige bilder, og hun lå og suttet på handa si, så vi fikk nesten ikke sett ansiktet:p

legen sa vi burde kommet før så sent i svangerskapet, fordi de ofte la seg med hode ned fra uke 28.

Lykke til!

Skrevet

vi er i u 33 og jeg har så lyst,men vil jo ha mest mulig ut av det,og få fine bilder etc.

må vurdere det selv om jeg er langt på vei,og jeg vet at han ikke har snudd seg enda så kanskje det kan bli bra!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...