Gå til innhold

`Hva er deres erfaring-hodet er festet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2. gangs og i dag var jeg på UL på ahus fordi JM ikke klarte å kjenne på hvordan babyen lå....og var redd for at hun lå i seteleie.

På UL konstanterte legen at babyen lå med hodet GODT ned i bekkenet og var festet. Har lest at hodet til babyen hos 2.gangs fødende som regel ikke fester seg før rett før fødsel om det fester seg i det hele tatt...

Hva er deres erfaringer? Kan jeg forvente tror dere at noe skjer snart eller... Selvfølgelig....alt er jo med forbehold og ingenting er med sikkerthet men alikevel...:D Dere flergangsmødre...hva har dere opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jordmor sa i dag at hodet er festet hos meg også. Ble litt overrasket, for er bare 37 fullgåtte enda.. 3.gangs og syntes det var tidlig.. Men ho sa at det ikke var noen grunn til at ho skulle komme noe før for det da.. Min nr2 var ikke festet før han kom et par dager før termin.. Nr 1 var festet like før termin.. Så blir spennende å se hva som skjer de neste dagene. Ho virka litt overrasket ho jordmora mi da.

En annen ting som er litt moro er at dersom det stemmer at hodet festes rett før fødsel er det at mensterminen min er 17.jan..

Men babyen kommer når den vil.. Og jeg har ikke tenkt å få igang noe heller.. Nr1 ble satt i gang, og det vil jeg helst slippe en gang til..

Når er din termin forresten?? Min UL termin er 3.febr.

Skrevet

Jeg er bare 35+4 i dag.... Har følt veldig nedpress de siste dagene også... Så jeg vet ikke.... Trodde det bare ikke var vanlig at 2. og flergangsfødende babyer festet hodet så tidlig... :S Jaja, det er jo bare å vente å se det...

Skrevet

Jeg var også hos jordmor i dag, og hodet var festet gitt. Hun har ligget med hodet ned en god stund allerede. Er bare i uke 33, så har ikke tenkt å føde enda nei. Er 2. gangs, og første gangen festet hun seg også så tidlig, men fødte på termindato. Så får vi se hvordan det blir denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...