Gå til innhold

Mannfolk, skal en le eller grine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele jula har jeg og mannen min leita etter en kari trestakk kurv .Har alltid hatt jule godter i den.Men i år fant vi den ikke.Nå var jeg innom kontoret til min mann i kjelleren og gjett hva jeg ser ??? JO , kurven min står midt på pulten hans, fylt til randen med diverse dippedutter..

Mannfolk og leiting.....sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..jeg for min el endevendte hele heimen etter brillene mine for så å finne ut da jeg gikk forbi et speil at jeg hadde brillene på meg hele tiden...

slå den.. he he

Skrevet

Ha, ha! Omtrent som samboeren min. Han fant ikke treskoa sine en dag, de står alltid ved vaskeromsinngangen. Lurte på om jeg hadde sett dem. Som om jeg skulle ha brukt dem liksom..

Så jeg går på vaskerommet og ser etter. Hva tror dere står akkurat der de pleier å stå??

Det verste er at sønnen vår på 2 år blir likedan. Han står og kikker i taket og spør hvor er traktoren min? Den ligger da rett foran ham på gulvet..

Skrevet

Sånn er mine gutter også, må absolutt være gutte genet :0)

Skrevet

Tror det må være noe meg gutter jeg, hehe..

I dag ba jeg 6 åringen ta på seg sokkene og han begynte med "hvor er de da" og jeg måtte liksom se ordentlig på ham for å se om han tullet med meg, men han var oppriktig. De lå på gulvet rett foran ham og han stod faktisk å så på dem. Altså, hallo??? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...