Trultemor til 2 1/2 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 men alikevel ikke vært gravid. Var ihvertfall ikke det i følge legen min, men har fremdeles de smme symptomene...
duracellmamma Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 men er det mulig da? viser man først positivt kan man jo ikk gå tilbake til negativt?
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Det er sjeldent det viser feil positiv... I så fall er da ofta ein medisinsk grunn te da og då burde du vert sjuk... Eg kan sei at mamma når ho var 18 ca hadde eggstokk kreft, da fikk ho positiv test, men ho sa og at ho visste at ho ikkje var gravid men sjuk før de fant da ut og... Da e så ytterst sjeldent... Har du tatt fleire pos??? Kanskje ta ein te? Du må jo nesten ver gravid med pos test... Koss kunne legen sei du ikkje var gravid??
Trultemor til 2 1/2 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 jeg må vel nesten ta en til. Han mente kanskje jeg hadde hatt en abort, eller gravid utenfor livmor.?! Tok ul og så ingenting, bare arr etter første mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå