Gå til innhold

Hvordan får dere i Barnet TRAN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før ga jeg med sprøyte når han lå naken på stellebordet. Men nå er han 11 mnd og ligger ikke stille på stellebordet, og er mer interessert i å sprute det utover. Men samtidig er han helt gira når jeg kommer med tranen, og han syns det er godt. Men han er ikke like flink til å ligge stille å innta den på "normal" måte gjennom sprøyta. Har prøvd teskje og, men det gikk ikke noe bedre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får tran med t-skje i forbindelse med måltid.

Skrevet

Har ikke prøvd dette selv, og vet ikke om det fungerer på såpass store barn, men har lest at man kan ha tran i en tåtesmokk (som da selvfølgelig ikke brukes til noe annet) og la barnet suge det i seg. Skal visstnok bli lite søl på denne måten. Verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Jeg ga opp, hun stod i bue uansett hva jeg puttet det oppi hehe

men kanskje blande det i grøten?

Skrevet

Hvis han liker tranen, så ikke gi opp. Er det bedre om han sitter, eller om du gir han den i små små mengder?

Skrevet

Hmm...flere?

Tror ikke jeg har lyst til å blande det i grøten. Det har såpass stram og spesiell smak, så jeg vil ikke at grøten skal bli "ødelagt". Syns det er bedre at han vet hva han får. Han kjenner det jo alltid igjen når jeg kommer med det.

Skrevet

Nei ikke bland den i grøten, da smaker den jævli hehe og ikke bland den i melka.

Skrevet

Jeg gir ikke tran, tror ikke det er bra for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...