Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testa posetivt og min mann er ikke glad ikke jeg heler egentlig.

har bare fast 20% jobb i bhg

anner ikke hva jeg skal gjøre???

og på toppen av dette går jeg på medisiner på grunn av at jeg har en hypofysesvults på hjernen så jeg går på medisiner

hva skal jeg gjøre???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter å dytter

 

hvilken rettigheter har jeg å hva synes dere jeg skal gjøre???

Skrevet

Ikke en lett situasjon akkurat... Har du vært til samtale med legen din? Medisiner og graviditet er ikke alltid en bra kombinasjon. Viktig å tenke på din helse også.

Skrevet

nei jeg må ringe i morgo,er litt redd å redd for at han skal bli sinna.

går heldigvis på liten dose en tab. tilsammen i uka gått ned til en halv tab. i uka men allikavel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...