Chaiemae Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Etter dagens HCG-svar (610 på dag 31) er det ikke lenger i tvil om at forsøket er over. Er så utrolig lei meg og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette flere ganger. Hadde jeg bare hatt masse penger så kunne jeg startet opp igjen ganske snart, men 5 forsøk på et og et halvt år har blitt dyrt. Sånn som det ser ut nå blir neste forsøk i juni.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Dette var trist. Får helt vondt inni meg når jeg leser det, og kan bare forestille meg din fortvilelse. Har ikke annen trøst en en stor klem....
Storkfrøken69 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Dette er ubeskrivelig trist!!!!!!!!!!
ikø29 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Utrolig trist å lese at det ikke gikk bra...
Storkmor? Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde håpet veldig for deg denne gangen. Føler veldig med deg.
LykkeligSomMamma Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Nei nei nei, dette var ikke slik det skulle gå! Jeg forstår at du ikke orker tanken på flere forsøk nå, men håper ikke du gir opp. Håper du kan gi deg selv tid til å komme ovenpå. Har Dr L ikke noen forslag, må da gå an å endre på noe. Nei huff og huff, føler sånn med deg!
lillebie på`n igjen Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 nei og nei Chaiemae! så utrolig trist! har fulgt med deg her helt siden jeg startet opp for snart ett år siden, og jeg synes jammen meg det er på tide det er din tur snart!! ta godt vare på deg selv, jeg skal krysse fingrene for deg at du klarer det neste gang ! trøsteklem fra
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Søstera mi greide det på 8 forsøket så det kan gå.... men alle må selvfølgelig føle på når det er nok. Kanskje ikke så dumt med litt pause uansett sånn fysisk og psykisk så kan du komme sterkere tilbake.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Huff føler med deg nå........:-( Veldig trist. Synes du er veldig tøff som klarer dette, ikke minst økonomisk. Ta godt vare på deg selv Trøsteklemmer fra meg
MK73 Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Det var ikke det vi skulle høre fra deg nå :-( Føler med deg, vet at du har det vondt og vanskelig nå. Håper du klarer å være trist så lenge du føler du trenger det, for så å komme deg på bena igjen - så følger vi deg igjen i juni. Vi gir oss nemlig ikke før vi synes at nok er nok. Kanskje er det tallet 6 som skal slå til for oss to? Jeg skal igang med sjette forsøk i februar, da har jeg tenkt å bli gravid, og så følger du etter til sommeren! Klemmer fra meg til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå