Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Idag ble beste venninna mi satt på kur pga stor baby, sist hadde hun en fødsel fra helvete,fødte en gutt på 5,3 kg.Denne gangen har de satt henne på kur før termin pga stor baby....Jeg er så spent at jeg har vondt i magen.. Håper virkelig hun får en fin opplevelse og at det ikke tar flere dager som sist.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Åh kjære vene, det var litt av en liten kjempe!!! Håper hun får en bedre opplevelse denne gangen!!! Er for trist at en skal oppleve to fødsler fra helvete..... Krysser alt jeg har for henne! Og du, hold oss oppdatert da:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Ja,det var litt av en kjempe..Får tro det går bedre denne gangen. Krysser fingrene for det =)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Har ikke hørt noe fra henne, det verste er at hun er kjempe treg med å si fra når ting har skjedd også,får satse på at onkel ringer mamma når han har blitt bestefar igjen :0) For mannen hennes er min fetter ;0)
♥Snulder Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Dette går nok bra tenker jeg:=) Er hun en bitteliten dame? Jeg har selv født ett barn på 5260 g uten at jeg syntes den fødselen var verre enn noen av de andre! Men jeg er nå slik midt på treet i størrelse... føder barn lett som ei katte:=)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Hun er høy, men hun hadde hastesnitt på nr 1 så det ble førstegangs fødsel på han på 5,3.Hun låg over 2 døgn i fødsel.Den gangen låg jeg inne på barsel med jenta mi og da visste jeg hun var i fødsel, venta , venta og venta.....Har bilde av de to babyene, mi på 4120 og han på 5280 gr.Han er den kjempen :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Snulder!!! Really? Dæsken døtte det var litt av en plugg!!! Men føder man som en katt så er det jo ikke noe problem:-) Og vi er jo laget for dette i utgangspunktet også:-) Men over 5 kilo, det er MØE!!!
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Hennes gutt var 20 gr mer.Men uansett hun har FØDT, en nydelig datter kom til verden klokka 17 og litt til, jeg er snufsetisnufs her..ååååh som jeg gleder meg til å besøke henne på onsdag...
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Grattis med baby i venneflokken =))) Å snulder,usj a meg.Det var stort....Jeg kan ikke skryte,da min største kom på 3460g....
♥Snulder Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Hehe.. helt sant;=) Han er ikke akkurat noen plugg i dag.... 185 lang og rundt 60 kg! Men nå har jo alle mine vært ganske store som nyfødte da... ett unntak... nr. 2 veide "bare" 3600. De andre har vært godt over 4 kg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer til venninnen din og til deg:-) Så koselig at du får besøke henne allerede i morgen! Godt å høre at det gikk fint:-)
Karomamma Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Å. gratulerer med filletantebaby!! Herregud, stakkars jenter som kalver snarere enn å føde. Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå