Lykketallet 3 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hadde ma som endte med utskrapning slutten av okt.Har ingen symptomer som tyder på at jeg er gravid, eneste er positiv test!!Er det et dårlig tegn og være symptomfri!!
ta|ie Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Det trenger ikke å være negativt i det hele tatt! Symtomene kan ennå komme Er ikke alle som får så mye symtomer heller.
Lykketallet 3 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 sant som du sier, det trenger jo ikke å være negativt!! Takk for svar:)
**Baby**number**two** Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Er i uke 7 nå og först når jeg får symptomer (trött og litt småkvalm iblandt)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Er ikke negativt tegn i det hele tatt...bare nyt det.Jeg har flere venninner som ikke merker noe i det hele tatt,ikke kvalme,ikke ømme pupper el humørsvingninger.De er så heldige at de aner det ikke.Selv har jeg hatt vonde og ømme pupper siden uke 4 og kastet opp HVER DAG siden uke 5.Er snart 12 uker nå så begynner å bli mektig lei.Så bare nyt at du ikke har plager ennå...de kommer nok :)Og det er helt normalt...
Nassetøff Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Er i uke 6 og har hatt veldig ømme bryster siden litt før IKM. Men nå er ikke brystene ømme lenger. Noen som har opplevd det samme? Grunn til bekyming?
Sandra1986 Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Du skal IKKE bekymre deg. Selv om utrolig mange av de som skriver på forumene har masse symtomer og greier, er det faktisk like `normalt` og ikke ha de. Bare vær glad for at du er frisk og rask, og prøv å tenke positivt. Og ikke les innleggene folk skriver om ma og sa, det gjorde jeg og ble livredd. Og det helt uten grunn. Babyen hadde et Bankende hjerte og alt er fint og flott. Nyt det å ikke ha symtomer:)
nawi Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er også i uke 5, og har heller ingen symptomer. Hadde ikke det forrige gang heller. Helt normalt;-) Nyt det!
Lykketallet 3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2009 takk for svar Lillemy:)Jeg må jo bare slappe av!!!
Nassetøff Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Takk for beroligende ord. Det hjalp! Har hatt en dårlig dag i dag og lett etter alt som kan virke galt og lest om alt som kan gå galt.
Lykketallet 3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar:)Det er jo bare domt å lese om alle som har hatt sa/ma!Men har jo opplevd det selv så blir til at jeg tenker masse på det.Men jeg må jo bare slappe av, hjelper jo ikke å stresse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå