Gå til innhold

UL i veke 8??? nåken som har vert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså 8 fullgåtte veker.... Da e fortsatt innvendig ul då eller??? Ka får ein sjå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på UL i uke 8 med førstemann og i uke 9 nå. Husker ikke helt nøyaktig alt jeg så sist gang (over fire år siden) men husker at jeg hade utvendig UL begge gangene.

Nå var jeg den første dagen i uke ni, da så jeg en liten kropp, med et hode på toppen. Legen forklarte at han så en sterk neserygg og nakken. Jeg kunne se og høre at hjertet slo!

Fantastisk!

Lykke til ;o)

Skrevet

Tusen takk...

Håper eg får sjå et hjerte slå her også, då skal eg klare å senke skuldrene mine litt

Skrevet

Jeg så et hjerte som slo, et stooort hode, en liten kropp med antydning til armer og bein. Embryoet hadde såvidt begynt å røre på seg. Nå er han tre måneder gammel, ligger her på gulvet ved siden av meg og rører seg masse. Lykke til! :)

Det var forresten innvendig ul, ja.

Skrevet

oki.. Så det er varierende om det er innvendig eller utvendig da... Jaja får nok vente å sjå... Håpe på at alt ser bra ut...

Skrevet

Jeg var på ul i uke 7 og 9 så stor forskjell p åde 2 ukene. i uke 9 så jeg hjerte slå, hode, kropp, armer som vinket til meg :o)

Jeg var på ul både i 1 og 2 svangerskap å det var innvendigul begge gangene!!!

Skrevet

Du kan også spør legen om du kan prøve utvendig først, hvis du syntes det er ubehagelig med innvendig!

Skrevet

jag var på UL i uke 6, da tok de utvendig først, men så ingenting, så måtte jeg ta innvendig, da fikk jeg se en liten kropp og ett hjerte som slo :)

Skrevet

Nei da å ta innvenig ul e ingen problem.... Siden aug 2007 har eg vert jevnlig hos gyn pga pcos og større cyster på eggstokkene så nesten kvar mnd har eg vert inne å tatt innvendig ul.... Så da e no problemos...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...