mayb1 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 har hard oppblåst mage, mensmurringer. Noen andre med det samme? Er kun i 4+1
4barns mor Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg også, men jeg vet ikke om jeg er gravid ennå. Skal ta test til lørdag dersom jeg ikke har fått mensen..
Helen_mor Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde det samme som deg, da jeg var rundt uke 4. Jeg ventet egentlig mensen i de tidene, så jeg trodde det bare var mensen som skulle komme. Men jeg tror det er helt normalt med både murringer og og oppblåst mage - i den første delen av svangerskapet, i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå