flypapir Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er de egentlig? Funker de greit? Har bare brukt reimatec til jenta mi, men kjøpte en ticket dress til henne i dag som hun kan bruke neste vinter. Lurer derfor på hvordan deres erfaringer med denne dressen er..?
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har tenkt til å kjøpe en slik. Svogeren min forteller at de har fått kjempe bra tilbakemelding fra barnehagen ang Ticket-dressene. Barna deres er alltid de siste som blir våte etter en hel dag ute i snøen, dvs at de aldri blir våte
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg var kjempefornøyd frem til 3. vask. Da ble hun våt igjennom på alle kanter. Etter 1/2 boks med impregnering så ble det bra igjen. Men i utgangspunktet skal de ikke lekke etter så få vask så jeg tror det kanskje kan være noe galt med dressen i utgangspunktet.
flypapir Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 Uff, det høres jo ikke helt bra ut. Får håpe det ikke er slik med alle dressene deres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå