Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Blir du irritert over andre på forumet? Jeg merker at det er et par stykker som irriterer meg her og spesielt en person. Noen har noen merkelige blogger/hjemmesider med ting som jeg mener er totalt upassende og også til dels provoserende. Fy! Jeg svarer ikke på innleggene altså, så slenger ikke med leppa eller noe, men ja, jeg blir litt småirritert når jeg leser ting og tang.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Ja! Jeg irriterer meg grenseløst over Anonym. Det kreket dukker opp overalt, og innleggene er meningsløse.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 tja.. det hender seg vel noen ganger.. men jeg glemmer så lett, så det er skjeldent at noen klarer å irritere meg så mye at nicket dems brenner seg inn på netthinna for det^^
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Altså, Ztolfjerten, jeg har en super løsning til deg så du slipper å irritere deg så grenseløst over disse anonyme!! Hold deg unna anonymeforum!:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hva er upassende og provoserende på en blogg da?!?
Cat.68 Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Selvfølgelig kan jeg føle temperaturen stige hvis jeg er i en debatt med noen hvor man er brennende uenig. Men aldrig så ille at jeg holder det imot noen. Neste dag kan jeg jo være brennende enig med samme person igjen ;o)!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Njaaa, skeptisk. Er jo mange som signerer med nick og faktisk har noe vettugt å komme med på anonymforum, og de innleggene vil jeg ikke gå glipp av. Det er den pseudo-psykopatiske Anonym som ser sitt snitt til å leve ut sin mindre sympatiske og sjarmerende side jeg gjerne kunne vært foruten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå