Gå til innhold

Uke 39 og brunlig utflod ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan fortelle meg hva dette er!

Har hatt økt utflod i det siste, men alltid blank eller melkeaktig. I dag er den plutselig blitt brunlig!

Hva betyr dette?

Er det et tegn på at fødselen nærmer seg?

(Tror kanskje slimproppen gikk for en drøy uke siden, da det kom en blank slimklump...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

er selv i uke 36 og har hatt brunlig utflod nå i går og i dag, vet ikke hvorfor, men jeg var til sjekk i går hos legen og trodde kanskje det bare var etter sjekken....har utslettet livmorhals og åpen for en finger. legen sa at jeg kunne gå i fødsel når som helst....så personlig håper jeg at denne utfloden er et godt tegn og at jeg snart er i fødsel...

Skrevet

Sist gang fikk jeg brunlig utflod og litt blod på papiret den dagen fødselen startet. Hadde ikke vært til noen kontroll, så det var ikke derfor i hvertfall.

Er det tegningsblødning det heter da tro?

Lykke til i hvertfall:)

Skrevet

Jeg har også noe brunlig som kommer ut. Ikke så mye når jeg tørker meg, for jeg har lite utflod da, men hver gang jeg har bind på og ser der, så har jeg brunt i bindet. Fikk en gulbrun klump av utflod tidligere i ettermiddag og, da. men aner ikke om det var rest av slimproppen. Den forsvant nemlig 18 desember. Er 38+2 i dag.

Skrevet

Det er nok et tegn på at fødselen nærmer seg og kroppen gjør seg klar.

Mine fødsler atartet et par dager etter en slik brunlig utflod..:-)

Lykke til, dere er heldige som er så langt. Er bare i uke 29 og vil så gjærne at tiden skal gå fortere. Men når ting skal sies, så fødte jeg sist i begynnelsen av feb 08, så er jo ikke så lenge siden:-) Husker godt hva jeg har i vente...om alt går bra, en fantastisk opplevelse.

Skrevet

Jeg har 29+0 på mandag og har i 2 dager nå hatt brunt farget utflod. i dag da jeg var på toalettet var det en friskere farge med blod på papiret. ikke mye, men nok til at jeg blir litt urolig. noen som kan si hva dette kan være??

skal jeg bekymre meg eller er dette bare et blodkar som har sprunget? Håper dere kan svare!!!

Skrevet

jeg ville tatt kontakt med føden...forklar alt,kansje du kommer på sjekk,og da slipper du å bekymre deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...