Bettybu Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Reagerte på at en av de nye guttene var der, forsatt, - da jeg hentet idag, for han var der også da jeg leverte! Begynta etter jul..... (JA, jeg vet at en av foreldrene kunne ha hentet en GOD del før...)
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Du er nær venninne da skjønner jeg siden du vet det. Nære venner snakker man vel heller med fremfor å henge ut på nett?
Bettybu Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Nå vet du ikke hvem jeg er, og hvem jeg snakker om.... Men jeg syns det var ganske så lang dag!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hoff... ja, det er en lang dag, men jeg har lært meg at det er best å ikke bruke energi på hva andre gjør. det sliter mer enn det er verdt...desverre..
Tipp topp Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Det er en lang dag, men hva vet du egentlig om at foreldrene kunne hentet en god del før? Det kan være mange grunner til at han var der så lenge i dag som du ikke nødvendigvis vet om. Farlig å tro for mye.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Det er en lang dag ja.- Da jeg jobbet i barnehage sist hadde vi en som ble levert 7 og hentet 5 som var 1 år. Moren gikk hjemme og vanka på senteret hele dagen.
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Hvordan klarte du å være hjemme hos henne, på senteret og i barnehagen samtidig hver dag. Hva vet du egentlig om hva denne moren gjorde og ikke minst hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Det er farlig å forhåndsdømme ut ifra rykter og egne ideèr.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Jeg jobbet på avdelingen og har venninner som jobber på senteret.
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Dere må ha et kjedelig liv om dere tjattrer om denne moren hver eneste dag. Uansett så vet dere ikke grunnen til at hun gjorde som hun gjorde.
Bettybu Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2009 Fin dag på senteret sjiraffen?? Du følte deg vel truffet?? Hehe!! Visst jeg sier hvorfor jeg vet, DA henger jeg ut folk!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 hehe.. Nr 1 er det ingen av mine venninner som vet at hennes barn går i barnehagen jeg arbeidet i. Og sånt blir pratet om ja av folk som jobber på sentere . Samme som folk som vanker på bar hele dagen blir snakket om .. Nr 2 så syns jeg det er fælt at en alltid blir hentet sist. Og er klar over det.Som blir lei seg hver gang han sitter igjen til 5 og helst 10 min over stenge tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå