fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 er litt høgere enn det eg pleier...ligger mellom 79/95 i undertrykk...overtrykke ligger mellom 140/159. eg pleier og ligge på 120/50 og 60. i dag hadde eg spor at eggehvite igjen, er det ein begynnelse på svangerskapsforgiftning?? var på ul og alt var bra, -4% i vekst, men det skulle eg ikkje tenke på...men lettere sakt enn gjort
har spire i magen min Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 ikke for å skremme deg men dette synes jeg var høyt blodtrykk (i forhold til hva du pleier å ha!) Jeg har selv hatt alvorlig svangerskapsforgiftning med morkakesvikt som endte i hastesnitt (bare dagen etter at sv.forgiftning var påvist!) Denne sykdommen utvikler seg fort! synes du skal få en sjekk til...dette hørtes ikke bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå