Gå til innhold

noen som kan se litt her?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt høgere enn det eg pleier...ligger mellom 79/95 i undertrykk...overtrykke ligger mellom 140/159. eg pleier og ligge på 120/50 og 60. i dag hadde eg spor at eggehvite igjen, er det ein begynnelse på svangerskapsforgiftning?? var på ul og alt var bra, -4% i vekst, men det skulle eg ikkje tenke på...men lettere sakt enn gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen:)

Skrevet

ikke for å skremme deg men dette synes jeg var høyt blodtrykk (i forhold til hva du pleier å ha!)

Jeg har selv hatt alvorlig svangerskapsforgiftning med morkakesvikt som endte i hastesnitt (bare dagen etter at sv.forgiftning var påvist!) Denne sykdommen utvikler seg fort! synes du skal få en sjekk til...dette hørtes ikke bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...