Gå til innhold

Så lenge ein blir kvalmere og kvalmere


Anbefalte innlegg

Skrevet

så er alt bra eller???

 

Kvalmen blir verre, puppene ømmere men fortsatt menssmerter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså...det er mange som sier at så lenge du er kvalm er alt bra...så lenge du ikke blør så er alt bra vil jeg heller tro er en bedre regel..jeg mistet i uke 14 uten noen varsel,,var kvalm og kasta opp likevel så du skal ikke ta d for gitt ...ikke for å skremme deg men det er ikke alltid man merker en ma..og man fortsetter med kvalme og slikt fordi hcg fortatt er i kroppen etter babyen er borte...men hvis du ikke har hatt noe spesielle kompikasjoner så vil man tro at alt er bra...men du skal ike stole på kvalmen mener jeg..fordi mange har opplevd d samme som meg...det er derfor man har lege og ultralyd,for å finne ut om alt er ok underveis.Er du usikker vil jeg anbefale en tur til legen og en tur til ul .

Skrevet

Er ikkje usikker sånn egentlig... føle at alt e bra... Har prøvd så lenge og hadde en sa i sommer, så bekymringa sitte litt igjen... Denna gangen føle eg egentlig at alt e så da skal, da gjorde eg ikkje i sommer da før da endte i sa... Har ikkje blødd nåke... Fekk legen til å henvise meg til ul fordi eg ikkje klare å slappe heilt av... Så der skal eg om ca 2 veker, då e eg 8 fullgåtte veker så vidt eg veit;)

 

Har pcos så eg skulle egentli nå etter nyttår i gang med utredning en gang til samt at mannen min skulle og så hadde da mest sannsnlig blitt prøverør. Eg e så glad for at me klarte da sjøl og håpe denna sitte godt i 9 mnd framøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...