Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Skulle i stallen i ettermiddag med frøkna, venninnen hennes og kjæresten. Men så kom sambo hjem med liten rosa, og en kompis av oss. Og de tinget plass. Så da var vi en for mye i bilen som rommer 6 personer. Så nå har jeg trukket i pysjbuksa, krøpet under dyna, dibber litt og skal lese boka mi. BOOOOOOKA MIIII!!!! Deilig etter en spennende dag. Og jeg har tinget plass i stallen til onsdag:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Så koselig...Hva leser du ???? Nysgjerrig jeg ;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Koser meg ja:-) Leser den andre i trilogien av Stieg Larsson. Leste den første i sommer, så nå var det på tide å lese fortsettelsen. Den tredje ligger i en stabel med andre bøker og venter..... Før slukte jeg bok på bok, men det har blitt nedprioritert her i huset etter at liten rosa gjorde sin ankomst:-) Men nå får jeg jo litt alenetid innimellom og da drar jeg frem bøkene. Fikk med en bok igår fra pappa om mafiaen i Norge. Og den ser kjempespennende ut! Så jeg får bare lese på!
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Oisann da.Nå må dere snart trekke om stalltur,hehe. Kos er det med hester og stell,det er sikkert. Jeg kjøpte jo en stabel bøker for å lese.Kiosk litteratur.Men har ikke fått lest no særlig jeg =) Men håpet er der når lilleTrass flytter på eget rom.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 De bøkene kan jeg også tenke meg å lese, jeg leser mye, derfor blir det desverre veldig sene nattes timer og lite søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå