Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Er du virkelig mulig å legge ut f.eks barnevogner som er godt brukt til nesten ny pris?? Er det noen som er så dumme at de kjøper til nesten ny pris? Ser etter vogn til min minste datter, å da tok jeg turen innom finn.no bare for å se. Fant en vogn jeg likte godt, men 2700kr for en brukt vogn? Kan jo like godt kjøpe en ny da.. Er det bare meg som reagerer på prisene???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 2700 er da ikke så ille for en brukt vogn, mange som koster nærmere 8000 nye. Kommer jo helt an på hva slags vogn det er, hvor gammel den er og selvsagt hvor populær den er, noen holder seg mye bedre enn andre.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er vel en av de "dumme" folkene du snakker om!? Kjøpte brukt vogn på finn.no. Hadde sett meg ut vognen jeg ville ha. Da den koster 7500 kroner ny i butikk, var det ikke sikkert jeg fikk kjøpt den. 7500 kroner er mye penger for meg som alenemor. Etter en tur inne på finn.no, fant jeg vognen jeg ønsket meg til 3500 kroner. Den var brukt som barnehagevogn (hovedsakelig til å sove i) til et barn. Var og tittet på den og den så helt fin ut. Fikk med kvittering, garantibevis og noe tilleggsutstyr. Mulig du har fryktelig god økonomi, HI, men da forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare kjøper ny vogn i butikk!? For min del var disse 4000 kronene spart, kjempeflott Damen jeg kjøpte vognen av, skulle forøvrig bruke pengene til å kjøpe stor-jente-seng til vognens tidligere eier. Jeg er jammen dum som betalte under halv pris for en helt fin vogn - kunne jo like godt kjøpt den i butikk og brukt 4000 kroner mer. Off. Skammer meg!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Sorry om jeg tråkka noen på tærene:) Formulerte meg nok litt feil her ja.. Men det jeg mente ivertfall ar at det er MANGE vogner som er langt ifra nye som er nesten ny pris på, og man kan se at de er godt brukt. Selvfølgelig kan man spare mye penger også Og om man får med kvitteringen så er det ivertall et bra kjøp, da har man jo et "bevis".. Og nei, jeg har ikke noe bra økonomi så kan heller ikke kjøpe meg ny i butikk:) Men de jeg har sett litt på synst jeg er litt overprisa, ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå