Gå til innhold

Nordbohus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om huset sirius 8 fra nordbohus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på da? Søsteren min har det huset..

Skrevet

Takk for svar:)

Lurer på hva prisen på huset er, og hvilke erfaringer en har med selve huset og nordbohus.

Skrevet

Katalogprisen er vel litt over 2mill ferdig oppsatt..

Huset er knallfint det.. Nordbohus hadde innleid et snekkerfirma til å sette opp huset, det var litt problemer med bemanningen i det frimaet.. Men det hadde jo ikke noe med Nordbohus å gjøre.. Så søsteren min og familien er godt fornøyd.

Skrevet

Takk for svar:) I katalogen står det 2,4 for ferdig oppsatt, men jeg har hørt at prisene i enkelte kataloger ikke stemmer helt, og at man i noen tilfeller må doble prisen. Så dette var ikke tilfellet med søsteren din?

Takknemmelig for svar:)

Skrevet

Det stemmer nok ganske så bra at man må doble prisen på det som står i katalogen.

Der er det ikke regnet med grunnmur, pipe, avgifter, man vil kanskje oppgradere bad og kjøkken, litt flere el.punkter, det er igrunn mye som ikke er med når man begynner å sjekke litt!

Vårt ble mer enn dobbelt så dyrt (10 år siden)

Skrevet

Prisen var 2,3 ferdig oppsatt tror jeg, men det er et par år siden de bygde.. Totalt ble det ganske akkuratt 3 mill.. kjøkkeninnredning, panel, gulv osv er jo ikke med i katalogprisen... De gjorde alt sånt selv, vis man skal ha et firma til å gjøre absolutt alt sånn at dere bare skal flytte inn så kan man nok doble katalogprisen ja. kommer jo litt ann på hvor man bor og hva prisene er, hva slags gulv man skal ha, panel eller tapet på veggen osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...