olebrum78 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Har krumkaker og sandkaker. Noe godt og enkelt jeg kan lage ved siden av?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Har du en times tid så kan du lage en knall god eplekake som er veldig enkel=) 4 egg 3 dl sukker 3 dl mel Eggedosis mikses og bland i mel + eplebiter i biter.. Ha i smurt form.. Legg over et lag med melange.. Bruk ostehøvel.. Stek midt i ovnen på ca 175 grader i ca 45 min.. =)
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 En veldig god hverdagskake er havrekake med kanel! Det er bare vanlige ting i den som man normalt i hus. Gå inn på www.detsoteliv.no og søk på HAVREKAKE MED KANEL Den er kjempegod!! Det er en rund formkake. Rask og lage, og skal stekes i 40 minutter. deilig å servere fersk og varm, pluss at det lukter så godt i huset når den er nybakt!
Dægern døtte Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Is er veldig godt ved siden av krumkaker, hvis du har mulighet til å kjøpe det eller har det i fryseren. Lage bærsaus kanskje?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 havreflarn:) http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=399 Jeg lar aldri "røra" hvile.. Genialt når man får gjester plutselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå