jegoglillegutt Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Noen som har vært å hentet denne? Hva fikk dere i den pakka ? Sikkert mange som har spurt om dette før meg men...
Hakkamella Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Venter ennå. Fikk mail om at den kommer ca 1 uke før termin. Har 2 uker og 3 dager igjen til termin...
jegoglillegutt Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Har fått hente lappen i dag og jeg har 2 uker og 1 dag igjen til termin. Litt spent på hva den inneholder.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Fikk også hentelappen i dag. Termin 15. jan, men fødte på fredag 09. Gleder meg til å hente:=)
Hakkamella Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Fikk den i dag/går ettermiddag. Skal hente den i dag på Rimi. Spennende. Skal si fra hva jeg fikk.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 så bra lurer egentlig på hvorfor de ikke bare sender den ut før. Må jo være sykt irriterende å bli kontaktet av preggis damer fler ganger i md som etterlyser den
Giinaღ Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Hentet denne i går og det jeg husker som var i var: Pampersbleier bamse engangssmekker 2 stk. smokker babyolje ammeinnlegg våt eller tørr-servietter (husker ikke helt) tåteflaske Håper jeg fikk med meg alt
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har hentet min i dag! Den inneholdt: x 1 pakke med engangs-smekker x liten pakke med pampers våtservietter x 4 pampers bleier, nr 1 x 1 pakke med libresse maxi goodnight x 1 Avent tåteflaske 125 ml x 2 avent smokker (3-6mnd) x Prøve på blenda vaskemaskinpulver og tøymykner x isbjørnbamse (blenda) x Prøve på shampoo og balsam fra Define x Natusan "såpe" og babyolje. x bok om graviditet, fødsel og den nye familien =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå