♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Takk for klemmene. Har vært på sykehuset og tatt blodprøver idag. Der hadde de kjempetravelt og var ganske sure så jeg ringte volvat og fikk time til ultralyd med en gang. Kom inn der og legen sa at slimhinna var veldig tykk og indikerte en graviditet men han så ingenting. Enten har jeg blitt gravid men fosteret sluttet å leve nesten med en gang, eller så var jeg kortere på vei enn anntatt. Kjempetrivelig lege som virkelig tok oss på alvor, var forståelsesfull og i det hele tatt veldig ålreit. Kom ut fra ul og ringte sykehuset for å høre om de hadde svar på blodprøven. Det hadde de, den var på 3. Så dermed er det min 5 SA jeg står ovenfor nå. Kjenner jeg begynner å bli tom inni meg. Mannen er klar til å prøve igjen med en gang, det er jo godt det. Håper jeg klarer å føle litt mer etterhvert .. føler meg bare så underlig tom og lei.. lei kroppen min. legen på volvat mente forresten at jeg ikke burde gå på Crinone. Han pleide aldri å sette folk på det. Og han ville heller anbefale meg Fragmin enn albyle skjønte jeg det som. Noen som går på det her? Skal på sykehuset på fredag til samtale om evt utredning. for en kje dag..
Misti Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 ikke no morro.... føler med dere. Vet er det er liten trøst men du blir i det minste gravid. du skal se den snart sitter....! Er sikkert litt skummelt også.. kan tenke meg du er redd for at det skal skje igjen og igjen. Ønsker dere lykke til.... mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå