Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Resultatet på graviditetstesten.................................................negativ!

Men var visst ikke heeelt sikkert enda da, ettersom jeg skal ha mensen denne uka.

Ellers så tappa de meg for 7 glass med blod :-P

Testa stoffskifte, bechterev (skrives sånn eller?), vitaminer ++++ husker ikke alt.

Skal tilbake om tre uker og da får jeg svar på de prøvene....blir lenge å vente! Men jeg er i gang nå da.

Legen syntes det var kjempebra at jeg hadde skrevet det brevet til ham! Så det er godt å vite. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Høres ut som du blir tatt på alvor, godt å være i gang med utredning, kan ta tid det. Brevet du skrev er et godt utgangspunkt for samtale og utredning da det setter alle symptomene sammen og gir et bredere bilde enn ett og ett symptom.

Krysser fingre for at de finner noe.

Skrevet

Så bra da;)

Håper de finner ut hva som er galt.

Skrevet

Ja det føles bra! Godt å bli hørt og få forståelse. Han er en veldig god lege også da!

Bare litt vanskelig å snakke med for han er fra utlandet, men snakker veldig godt norsk. Men skjønner at det er vanskelig å skjønne trøndersk da...skavalavalavala :-D

Skrevet

Nok en grunn til at et brev kan være lurt, så slippe man evt muntlige misforståelser :)

Godt du får tatt tak i ting og får dem skikkelig undersøkt.

Skrevet

Bra du er i gang. Om det blir utslag på noen av prøvene som kan tyde på en revmatisk lidelse (eks. bechterew) så sørg for å bli henvist til spesialist.

Ingen allmennleger (fastleger) har lov å sette slike diagnoser. Du vil da få rette diagnosen og rette oppfølgingen. Men det er lang venteliste!

Jeg ble henvist i september og fikk time i mai året etter, da var jeg til og med prioriteringspasient. Men nå er jeg i systemet og får slippe raskt til på revatisme sykehus om jeg blir veldig dårlig igjen.

Lykke til:-)

Skrevet

Åh, tusen takk for info. Det er slike ting jeg ikke har tenkt på.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...