Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Uff.. forferdelig trist.. vet ikke helt hva jeg skal skrive.. men sender deg mange varme klemmer!! Hvor langt var du på vei da?? Neste gang sitter den!! men det hjelper vel ikke akkurat på sorgen nå da.. men ser du har en liten en fra før innpå profilen din.. så håper det er litt til trøst nå! klem
Lykke X 4 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Huff! Så trist! Lei meg på deres vegne. Håper det går bra med dere. Mange varme klemmer!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Føler utrolig med deg. Vet dessverre hvordan det er å få en sånn beskjed. Fikk samme beskjeden selv idag. Hvor langt på vei var du? Jeg var egentlig 7uker, men fosteret har vært dødt siden uke4..
Musemor med tre søte små Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 Trodde jeg var 10, men det har vært dødt i en 3-4 uker
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Uff så trist... Merka du nåke i den tida barnet var dødt??? Er så redd for at dette skal skje meg... Føler med deg, veit da ikkje e nåke kjekt å miste babyen sin:(
Musemor med tre søte små Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2009 Merket ikke noe
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Beklage at eg spør, men hadde du fortsatt alle symptomene dine også???
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Så trist da. Er ikke mange ord som trøster heller. Hadde en ma selv i uke 14, død fra uke 7, det er så trist for man føler seg jo gravid i den uken man mister også har man ikke vært dte liksom på mange uker. Det er så utrolig trist og jeg hadde vasnklig for å tro det og krevde mange ul for å se det for jeg følte meg jo like gravid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå