kath2 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 hei dere. Er nå i uke 5, snart 6. har hatt stikk og murringer i magen hele tiden, men nå kjenner jeg plutselig ingen verdens ting. Trenger det å bety noe, eller er dette helt normalt? takk for svar!!!
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Murringene pleier å dabbe av etter ei stund... Eg har muringer enda er 5+6.... Alle er forskjellige....
nurke87 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er i 7+2 og har også murringer av og til stikkinger litt sjeldnere... Men dette er visst normalt. Det er rett og slett tegn på at der skjer ting, at det vokser liksom
Nassetøff Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg hadde og mye murringer i starten, så ga de seg og har nå kommet igjen. Hadde og ømme bryster, men nå har det gitt seg. Er i uke 6. Jeg vet ikke hva om er normalt jeg - noen som vet?
kath2 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Ja har lest andre steder her også nå at symptomene kommer og går. Plutselig våkner vi vel opp en dag og er kjempekvalme:)
Nassetøff Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Har lest en masse innlegg i dag jeg også om at symptomer kommer og går. Beroligende at vi er flere som har det på samme måten.
my&E *mistet vår datter* Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 tror dette er veldig normalt jeg. Ikke bekymre deg - så går det nok veldig veldig bra bare la ting skje. deilig å ikke kjenne stikkinger, for plutselig kommer de igjen. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå