Bare SÅ KLAR da Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Høy gravid og greier..... Ut av bilen og sjupp........... rett på rattatta.. Kunne ikke annet enn å begynne å le der jeg lå, men så fem minutter senere begynte jeg å få vondt i ryggen.... og nå har jeg skikkelig vondt i hodet og er skikkelig kvalm....... Ja ja jenter ! Hold dere på beina!! )............
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Uffa - men du har i det minste en god "unnskyldning" (det var jo glatt ute) - jeg føyk rett på knærne doggy style på flat mark innendørs, jeg. Vondt som bare det, men måtte jo bare le - gjorde det samme på jobb (butikk) forrige gang jeg var gravid - til kundenes store skrekk :oD Men kvalm og vondt i hodet - du skulle ikke fått deg en sjekk da?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Skrekken er å ramle på isen synes jeg! Huff, kanskje du må få deg en sjekk?
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 hei håper du har ringt etter sjekk:) ikke for å skremme deg. men dem vil du skal ringe om du har dutte, slik at de får utelukket at morkaka ikke har løsnet.. datt selv her forrige uke.. rett å knærna. . men ringte legen uansett.. pga litt vondt i magen etterpå
Bare SÅ KLAR da Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Snakket akkuart med en dame fra ultralyd avd på sykehuset på telefonen. (Siden jeg egentlig skulle få en ekstra ul i dag pga noe usikker termin) Hun sa det helt sikkert har gått greit så lenge jeg kjenner vanlige bevegleser der.Spurte om når jeg hadde termin og det i dag på mens termin og om 14 dager på ul termin. Hun ønsket meg velkommen tilbake på sykehuset med rier..! .... OK , da er det bare å vente på disse da ) Gud som jeg gruer meg
Danilken Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Klarte å falle ned steintrappa utenfor huset vårt ca to uker jeg fikk sønnen min. Gikk helt fint, men fikk endel blåmerker og skrubb. Så da jeg kom inn på føden var jeg ganske lekker, gul, grønn og blåflekkete over det hele. Jordmor kikket på meg og lurte på om det var noe jeg ville fortelle (hun hadde jo sett sambo, som ser litt "skummel" ut, langhåra, skjeggete og svartkledd), eller om det var noen hun skulle kontakte... Svarte som sant var at, Neida, jeg hadde bare ramla i trappa. Jaha, svarte hun, ja, det sier de alle sammen..... Viste ikke om jeg sklle le eller grine, hun kikka rimelig stygt på samboern min, men gikk heldigvis av jobb en halvtime senere.
Motoko Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Flere av oss ja... jeg måtte inn til kontroll på føden forrige onsdag pga. det samme. Datt rett på ryggen/halebenet, hadde dritvondt, kvalm og svimmel. Heldigvis sto alt bra til. Legen sa at det var mange av oss om dagen... Har fortsatt vondt når jeg sitter/ligger. Går det bra med deg eller? Vært inne til kontroll?
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er ikke alene, skjønner jeg. Jeg gikk på baken utafor en butikk for ei uke sia. Ikke bare var det glatt, men det var vått også!! Må innrømme at jeg følte meg veeeldig lur der jeg lå å kavet. Jeg kontaktet ikke jordmor, men satt i sofa`en med hjerte i halsen ei stund. Min veldig aktive lille frøken ville ikke gi lyd ( el bevegelse) fra seg. Men hun var viss bare sliten, siden hun startet opp som vanlig etter en liten stund. Mamma sa at det er ett gammel kjærringråd el tips på dette: Siden jeg datt på rompa, kommer lille vænnen til å være blå på rompa.....blir artig å se, men trur ikke på det.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Rart de ikke ville at du skulle inn og sjekke for hjernerystelse, siden du har så vondt i hodet og er så kvalm ? Men du slo kanskje ikke hodet ? Håper alt har gått bra !
mammapusen Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Jeg datt på glattisen på lørdag! Skulle bare ut med mat til katten før jeg la meg, og vips lå jeg langflat utenfor. Landet på magen:-( Er 32 uker i morgen. Det ene kneet og ene puppen tok litt av for fallet, men var utrolig ekkelt likevel. Ringte føden og da sa de at hvis jeg ikke hadde vondt i magen eller blødninger og jeg kjente liv så gikk nok alt bra! Utrolig at man kan gå så fullstendig pladask i bakken, jeg var dassvåt fra topp til tå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå