Mamsen og lillegutt Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Noen som er medlem der? Jeg klarer ikke å logge meg inn. Står bare pålogging mislyktes.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har i alle fall klart å logge inn til min side der. Men har den som fane på automatisk oppstart og da så siden veeeeeldig rar ut før i dag (nå gikk jeg bare direkte inn på babyverden.no og trykket logg inn (firefox husker nick og passord) og da gikk det fint).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå