Piipii Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Mannen og jeg skal til Riga i begynnelsen av Mars. Hva bør man se/ få med seg? Er det billig der ang shopping og mat?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Vi var der på samme tid i fjor. Bodde i gamlebyen. Kjempe fint der, så det bør dere få med dere. Men der er det ganske dyrt. Ble faktisk litt overrasket, for alle sa til oss at det var så billig i Riga, men vi betalte så og si det samme som hjemme for ting og tang. Bortsett fra for mat og drikke, det er billig.
Piipii Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Ok skjønner. Ja jeg har også hørt at det er kjempe billig der, hmmm. Jaja da får vi spise MYE god mat da hehe. Gamlebyen ja, det skal jeg huske, dit må vi ta turen.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hei vi bodde på hotel latvija det var kjempe fint, og låd veldig fint til i byen.Dere må ta dere en tur opp i skybaren der... Ellers så var vi på to kjempe flotte museum, der var utrolig flotte ting, de låg i gamle byen og det andre låg i regjerings bygget.DEt er billigere å spise i side gatene,tror det var en kjede som het pica, der var dkjempe god mat.
Piipii Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2009 Ok, takk:) Skybaren har jeg hørt er kjempe fin så dit skal vi ta oss en tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå