Gå til innhold

Høy puls


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har de siste dagene vært plaget med høy puls. Dette oppstår når jeg sitter helt i ro, uten noen form for anstrengelse.

Er noen andre plaget med noe lignende og har en formening om hva det kommer av og om det er farlig? Man blir jo litt bekymret når hjertet plutselig hamrer av sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik også, og har hatt det lenge. Er 37+1 nå.

 

Jeg kan sitte stille og p+luyselig stiger pulsen til uante høyder. Tidligere gikk det over ganske fort, men nå kan det vare lenge..

Skrevet

har akuratt det samme. er 38 uker i morgen. vet ikke hva det kommer av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...