Linnemy og prinsessen Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er i uke 30 og har de siste dagene vært plaget med høy puls. Dette oppstår når jeg sitter helt i ro, uten noen form for anstrengelse. Er noen andre plaget med noe lignende og har en formening om hva det kommer av og om det er farlig? Man blir jo litt bekymret når hjertet plutselig hamrer av sted...
Mia77 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har det slik også, og har hatt det lenge. Er 37+1 nå. Jeg kan sitte stille og p+luyselig stiger pulsen til uante høyder. Tidligere gikk det over ganske fort, men nå kan det vare lenge..
hope<3<3 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 har akuratt det samme. er 38 uker i morgen. vet ikke hva det kommer av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå