Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Trenger noen tips til en god stol med full liggestilling, og som kan justeres opp i ryggen etterhvert som barnet vokser! Var på jakt etter en fra fisherprice, men den jeg ville ha finner jeg ikke.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 BabyDan har en som man kan justere vinkel både på sete og rygg og dermed kan få så og si full liggestilling på. Vipper litt, men ikke så mye. Lett å ta av trekk og vaske.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 jeg har kjøpt vippestol de har på salg på jysk nå, den kan justeres i høyde og bevegelighet... det er kanskje ikke de beste merkevarene de har der, men jeg synes den virker absolutt bra nok det er en blå stol med ole brum motiv + ole brum uro over, kjempesøt og koster 400 kroner.
batteriet! Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg vil på det sterkeste anbefale vippestolen fra baby bjørn. Den koster flesk, dvs 1100 kr, men er virkelig verdt det.... Vi hadde den til nr 1 og var super fornøyd. Har prøvd flere typer, bla basson, og en fra jysk, men de kan ikke sammenlignes med baby bjørn sin....
har spire i magen min Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Babybjørn vippestolen er knallbra! Jeg har prøvd andre men (jeg synes) overhodet ikke de duger! BB vippestolen former seg etter barnets kropp, vipper av seg selv og kan legges ned i liggestilling. Den er verdt hvert eneste øre! Kjøpte den brukt jeg da...og ga 500kr, men den ser ut som ny. DEN ANBEFALES!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå