Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei jenter! Håper på å flytte inn her snart. Lurer derfor på om noen har erfaring med bruk av cerazette; hvor lang tid etter pilleslutt fikk dere tilbake mensen? Satser på en pillefri mnd før vi setter i gang, håper det er nok... Sist satt spiren på første forsøk, så her tar vi våre forhåndsregler fram til vi er helt klare
nina-ballerina Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Sluttet med cerazette i sept og fikk mensen for første gang etter pilleslutt i slutten på desember. Så er litt spent på hva som skjer. Jeg har ikke kjent noe EL så jeg er spent på om den kommer til riktig tid denne mnd, eller om det har klaffet eller om jeg må gå i uvisshet om hva som skjer med kroppen enda lengre. Jeg har ei jente fra før, og med henne tok det halvannet år etter jeg sluttet med pillen før jeg fikk mensen og det klaffet halvannen mnd etter siste mens der. Jeg var litt redd at det skulle ta så lang tid før jeg iheletatt fikk mensen denne gangen også, men heldigvis er kroppen "i gang" igjen, og jeg kan håpe at det ikke tar lang tid før det er en lillebror eller søster på gang.. Har forstått at alt er så individuelt når det gjelder dette. Men lykke til!!!
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Jeg sluttet med cerazette 23. nov. Fikk pillemensen 26. nov. og ordentlig mensen 18 des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå