Gå til innhold

Dere som bruker MME...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det fint å bruke vannkoker til å koke opp vann til blandingen når man lager enkelt måltider???

Koker opp i kjele og har på termos når jeg lager ellers...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg lagde alle måltider i vannkoker (ren og ny, sånn for sikkerhetsskyld) hele mme-perioden med førstemann.

Skrevet

Jeg brukte vannkoker. Hun blir 9år i år så jeg tror det gikk fint :D

Skrevet

ok, flott!! Da går d litt kjappere:)

 

 

 

 

Byttet nettop nick.....

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg skal bruke vannkoker denne gang ja, går mye fortere :)

bare husk å helle ut vannet du ikke bruker og skyll den med kaldt vann etterpå, og rengjøre den innimellom :)

Skrevet

Dem brukte vannkoker på sykehuset da jeg fikk forrige mann. Og jeg gjorde også det hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...