Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Går det fint å bruke vannkoker til å koke opp vann til blandingen når man lager enkelt måltider??? Koker opp i kjele og har på termos når jeg lager ellers...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jepp. Jeg lagde alle måltider i vannkoker (ren og ny, sånn for sikkerhetsskyld) hele mme-perioden med førstemann.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg brukte vannkoker. Hun blir 9år i år så jeg tror det gikk fint
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 ok, flott!! Da går d litt kjappere:) Byttet nettop nick.....
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal bruke vannkoker denne gang ja, går mye fortere bare husk å helle ut vannet du ikke bruker og skyll den med kaldt vann etterpå, og rengjøre den innimellom
MissKitty Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Dem brukte vannkoker på sykehuset da jeg fikk forrige mann. Og jeg gjorde også det hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå