oopsidaisy:-) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hadde el 1.1, etter noen dager begynte jeg å få svake mensmurringer.Har stikking rundt eggstokker. De siste dagenehar jeg vært småkvalm og i dag og i går veldig trett. Har tatt test,men var negativ.Har ikke ikm før torsdag,så d kan hende d er håp?
oopsidaisy:-) Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2009 vær så snill,en eller annen???
LillyMy+1<3 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Fullt mulig at kroppen din ikke har rukket å produsere nok hcg enda ja.. Vent til IKM dagen med å teste du.. Er ikke sikkert du får en test da heller, men kommer ikke mensen er det jo store sjanser for at du er gravid:)
thereka Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 hei Jeg hadde eggløsning 24 des. og kjente at ting beg å skje rett ved nyttår. Stikninger, kvalme og mensmurringer. Ømme pupper og veldig trøtt.. så ja det er nok håp... -jeg er i dag snart 6 uker.. lykke til med testingen.. prøv cb digital den tar ikke feil. der er det enten eller...
oopsidaisy:-) Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 tusen takk for svar,får bare vente i spenning:-)
Kjøttmeisa Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Begynte å jobbe i magen 5-7 dager etter eggløsning. Kjente det godt, var nok både festesmerter og anleggsarbeid. Ømme pupper og tretthet kom noe senere hos meg. Testa negativt dagen før ikm, men mulig det var fordi jeg var i utlandet og hadde kjøpt jalla-tester på tilbud! Testa med en ordentlig test ei uke etter ikm, da blei den positiv, noe jeg var rimelig sikker på at den ville bli.
*gravidnr3* Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde eggløsning ca.29 des jeg å fikk mange negative tester...hihi.. før jeg nå har fått 3 positive billigtester, men jeg "viste" at jeg var gravid kjente det på kroppen. muringer både her og der. masse lykke til med testing!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå