Gå til innhold

sliten!!!


gutt + knøtt i magen

Anbefalte innlegg

Fleire som er så slitne at dei nesten ikkje veit opp og ned på seg sjølv??

Det er visst vanlig, men fy kor bale.

Eg er heldig som ikkje er kvalm og spyr, men med gutt på snart 4 år er det ikkje lett å vera så sliten som eg er....

Hehe...

Men er overlykkeig over å vera gravid igjen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har da på samma viset...

Eg e døds sleten og me ei jenta på 2,5 som kreve sitt så e da ikkje lett nei.... Vil berre sove sove sove.... Orke ingenting...

Men så klart så e eg og overlykkelig øve å vera gravid igjen.... Var veldig etterlengta, men får heller ikkje te å slappe av endo... Håpe på at legen vil fiksa tidlig ul til meg, så eg får sjå om alt står bra til og at eg då kan få roa meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt utslitt etter en tur på butikken. Må jeg vaske kopper, blir jeg nesten nødt til legge meg etterpå. Helt vilt. Dette er nr 1, og er nesten glad for at jeg ikke har andre barn akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jeg sover og sover og sover jeg :)

 

Er i den heldige situasjonen at de to store er på skolen på dagtid og jeg har fleksibel jobb som gjør at jeg kan sove mye. I natt og idag har jeg sovet ca 14 timer tror jeg og det er deilig det....Legger jeg meg på sofaen med en avis går det ikke mange minuttene før jeg sovner, samme hvis vi setter på en film på kvelden ha ha skikkelig sosial jeg altså!

 

Nå skal jeg ut på en joggetur så kanskje jeg klarer å holde meg våken utover kvelden litt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten er vel ikke forbokstaven nei. Har en på 2. år og en på 9 mnd. Denne i magen er dypt ønsket og planlagt, men sliten for det. Og mannen skjønner ikke hvorfor det ikke er ryddig eg rent til en hver tid her hjemme. Og med tiiidlig begynnende bekkenløsning som gjør at jeg nesten ikke klarer å bøye meg eller noe så gjør ikke det sitausjonen noe enklere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...