-Hoppsi Deisi- Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Den er sånn at du stiller inn på om det er natt eller dag, så kan barnet ha den på nattbordet så de kan se om det er natt eller morgen hvis de våkner .Tror kanskje det er fisher price som fører den. Noen som vet om det finnes for salg?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 jeg fikk bestillt meg en slik i dag, det er fisher price som hadde den, fikk bestilt fra reflex
-Hoppsi Deisi- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Oi, så bra ! Har fått for meg at dette må være en helt genial ting:) Du har ikke tilfeldigvis en link?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 nei desverre, jeg bestillte den på butikken
olebrum78 Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Vil bare gi deg et billiere tips: kjøp en timer og sett på en lampe, så stiller du inn timeren til mørkt på natta og lys når det er morgen. Funker fint her.....
-Hoppsi Deisi- Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2009 Oi, det var ikke dumt ! Tusen takk for tipset !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå