Gå til innhold

Kan slimproppen være helt blank/hvit????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37+5 nå... i mitt forrige svangerskap gikk slimproppen i uke 36+4 men det var blod i den...og jeg fødte noen timer etter...

Var på do og tisset nå,etter jeg hadde tørket meg så bare datt den en klatt ned (på størrelse med en 50 øring)

Vil også nevne at jeg hadde sex i går kveld,og hadde kynnere i natt...er det et tegn på at noe er på gang tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) jeg er bare førstegangs, men etter å ha leest en good del her inne:) så er det sikkert slimproppen. det er jo maange forskjellige str, og utseende på den berømte b.proppe=) når blodproppen går så kan det gå alt fra 1-3 uker før fødselen begynner. men lykke til isåfall:) du er heldig;P

Skrevet

Får virkelig håpe at det ikke var blodproppen som gikk, da er man ille ute.,

Skrevet

hehe huff...det har du sannrlig rett i.... var nok en skrive feil,for skjønte hva hun mente...la ikke merke til skrivefeilen før du kommenterte det:) hehe

Håper og tror at ting er i gang...litt små vondt i korsryggen:)

Skrevet

åjshitt:P nei no fikk e me en go latter gitt... tror jeg har hatt liiiiitt for myeteori på skolen nå;) hehehe

Skrevet

fødte for 7 uker siden jeg da, men min var blank og slimete, så ikke ut som eg propp for å si det sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...