mia:-) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei Sitter her og er litt bekyrmet. Var hos legen for første gang forrige uke. Jeg er 10 uker på vei. Han kjente på magen for å finne ut om jeg var lenger på vei. Han slet med å finne livmoren. Er ikke dette litt uvanlig når jeg er så langt på vei. Skal ikke den kjennes ganske godt da? Han sa ikke noe om det var vanlig eller uvanlig og jeg spurte ikke da. Har tenkt hele helgen på om det kanskje er et tegn på at jeg har hatt en missed abortion. Idag morges lå jeg å kjente på magen før jeg stod opp. Kunne ikke kjenne antydning til noen livmor, hadde helt flat mage. Har 3 barn fra før av og har i alle de andre graviditetene alltid fått mage tidlig. Har mage nå også, på kveldene:-) Er mer og mer sikker på at noe må være galt. Skal på tidlig ultralyd i morgen, får jo svar da. Til dere som har gjennomgått en MA. Hvilke symptomer hadde dere? Hvordan merket dere det? Jeg har vært kvalm tidligere, men føler at det har gitt seg litt nå.
Littlepeas mamma Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Symptomer kan være brunaktig utflod, litt blod, avtakende symptomer, menssmerter/ubehag/stikkinger i magen. Slik opplevde jeg det ihvertfall. Lykke til.
ifie Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Da jeg var på min første kontroll med gutten vår, kjente legen på livmora fra innsiden og fastslo at jeg ikke kunne være mer en 9 uker. Det viste seg, da eg var på tidlig UL (for vi ble ikke enige) at jeg faktisk hadde vært nesten 11 uker på vei! Håper alt står bra til med den lille spira di! Lykke til i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå