Gå til innhold

For første gang siden 12. des...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg en normal dag alene med lillegutt. Fra 15. des og til nå har vi hatt sykdom i huset (streptokokker * 3 ørebetennelse, oppkast, feber og forkjølelse) og først i dag er mannen min tilbake på jobb. Både han og lillegutt går på antibiotika fortsatt men de er oppegående og pigge. Den siste mnd har alle 4 i familien gått på antibiotika, mannen min har til og med gått på to kurer. Kjenner det er helt greit at vi begynner å bli friske nå og håper vi har fått det vi skulle ha av sykdom i 2009.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... føler med dere. Vi har slitt forferdelig vi også. Jeg har vært syk i snart 3 mnd. begynte med en influensa som ikke ga seg. Fikk ørebetennelse og bihilebetennelse og gikk på 3 antibiotikakurer før jeg begynte å bli bedre. Øra er akkurat blitt bedre. Lå til sengs i 1 mnd. Fikk i tillegg halsbetennelse i jula og nå har vi NORO-virus alle 3. Spyr og spyr.

Tulla har hatt akkurat det samme som meg hele veien, og var borte fra bhg i 6 uker, og må være borte denne uka også pga noro.

Fy søren så slitsomt.

Håper dere snart er helt friske;) Som sagt, så føler jeg med dere..hehe;)

Skrevet

Hurra!! Det var på tide! Ellers har jeg akkurat puttet noen bodyer og hvite håndklær i badekaret med masse klor, så er sikkert plass til en ektemann som trenger vask og kok;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...