Gå til innhold

hva jobber dere med og hvilken arbeidstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyd ?

Jeg har fått tilbud på en jobb som innebærer å jobbe sent mandager til 20. Dette er en selger jobb så jeg har muligheter til å tjene dobbelt enn hva jeg gjør nå. Derfor frister jobben veldig. Men pga mandagen så holder det meg igjen til å takke ja!!

Far er også opptatt noen mandager, så vi blir avhengig av barnevakt noen mandager. Har besteforeldre i umiddelbar nærhet da... Men jeg får da ikke sett datteren min på mandag. Bortsett fra til 0845.

Arbeidstiden er fra 09-15.

Hva hadde dere tenkt i min situasjon?

Jeg vil nok ikke finne en jobb som man tjener i nærheten så godt om jeg lykkes. Eller en jobb som vil gi meg kun dagtid.

Mange ting å ta stilling til:)

Håper noen vil fortelle om hva de ville gjort og gjerne om sin nåværende hverdag med jobb og barn. Og arbeidstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En prosjektgruppe som skal jobbe sammen i tre år.

Man- ons: 830-1530

Torsdag: 1000-1200

Fredag: Hjemmekontor

Vi må jobbe fulldag, men det er kjernetid som vi må være på kontoret. Jobber mye mer enn jeg skal. Hadde tatt jobben om det bare er mandagen som stopper deg, og kanskje har mannen din mulighet til å endre sin rutine?

Skrevet

desverre så tror jeg ikke mannen kan endre. Men noen mandager har han mulighet til å være hjem.

Ja, det er vel kun det med mandagen som hindrer meg. Vil jo ikke at mine barn skal bli en belastning for andre. Men vet besteforeldre står i kø for å få passe.

Vanskelig, jeg får vel skrive opp for og imot liste.

Skrevet

tenk at barnet får sett mye til sine besteforeldre! Det er jo bare en kveld i uken! jeg ville tatt jobben.

jeg jobber 08-16 innen bank/finans.

Skrevet

Jeg jobber 09.00 - 17.00 mandag til fredag i reklamebyrå. Men går tidlig de dagene jeg henter i barnehagen. Samboer har mye mer fleksible arbeidsforhold enn meg.

Om det bare står på mandager hadde jeg gått for det. Da har det jo akkurat vært helg hvor du sikkert har vært masse sammen med barna ;-) Bra for besteforeldrene og deres forhold til barna også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...