heleneogde2gutta Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 hei jeg er 29 1/2 uke på vei og scorer helt nederst på det grønne feltet på sf-mål...får stadig kommentarer om at jeg er så liten, følger min egen kurve helt greit, men jeg blir liksom litt stressa av alle kommentarene allikelvel, tullete nok! er vi flere? sist gang var jeg midt på treet stor, jeg er mao ikke en liten og tynn dame....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hei hei. Husker på det tidspunktet ble jeg stresset av alle kommentarene ang magen min også. Jeg er liten og tynn selv da. Har lagt som deg nederst i det grønne feltet på sf mål. Var inne på vekstestimerings ul etter premature rier rundt uke 30. Da målte de lillegullet til ca 48-50cm og ca 3000g ved fødsel. Jeg er 39+6 idag, og iiiingen som kommenterer på liten mage lenger. Hihi mer "duu ser ganske så sprekkeklar ut med trillrund mage" og ligger enda i min egen kurve under den røde streken på sf-skjemaet. Nyt lille magen så lenge du har den :-) Er helsepresonellet rundt deg usikker, sender de deg på sjekk!!! Lykke til!!!
M.O.S.H.I Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 JAAA, dette kunne jeg ha skrevet selv! Er SÅ sliten av alle kommentarene fra absolutt ALLE om hvor liten jeg er. Ligger, som deg, akkurat innenfor den grønne ruta, men følger også min egen kurve fint. Kommer akkurat fra jordmor nå, og hun sa at hun ikke så noen grunn til bekymring, så lenge vekta mi går oppover og at jeg kjenner godt med liv. Skal likevel følges litt tett fremover i tilfelle jeg plutselig skulle flate ut, men som jordmor sa; ikke meningen at alle skal føde bebis på 4 kg! hehe. Er forresten 35+1. Så da får vi bare prøve å ikke la oss stresse av kommentarene og være fornøyde så lenge det er liv og røre i magen, og kurva går jevnt oppover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå