Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Eg kjempe glad - kom nettopp tilbake fra gyn. og fikk se et bankende hjerte er i uke 8 så han forberedte meg på at det var ikke alle som kunne se noe så tidlig. Men når jeg logget meg på stod det at i 8 svangerskapsuke er det lille underet mellom 11 og 14 mm. stort, men på målinger tatt av gyn var fosteret 8,15 mm stort.. han sa ingenting om at dette var unormalt, er det noen andre som vet? kan str variere veldig? Noen med erfaringer på dette eller lignende?
*kleopatra* Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 jeg var nettopp på tidlig ul, og den lille var da 8,3mm. gyn mente at jeg var 6uker og 3 dager på vei, men jeg vet når jeg hadde eggløsning, sånn at jeg tror egentlig at jeg er 7+0. :-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Kjenner at jeg ble lettet Jeg er det samme som deg da, er inne i min svangerskapsuke 8, men teller en uker og dager tilsvarer det 7+1 dag. Så hjertet som banket så slår meg til ro med det
*kleopatra* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 jeg ble lettet over å se hjertet jeg også ja!!! var på tidlig UL pga frisk blødning, men alt ser bra ut foreløpig iallefall... så krysser fingre og tær for at alt går bra. :-)
LillyMy+1<3 Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hei. Var på UL i forrige uke, var da i uke 9 (8+6) og da var fostre 3cm langt. Legen mente det var helt som det skulle i forhold til lengde på svangerskapet
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde en blødning i mitt første svangerskap og kom på tidlig ul og fikk se hjertet som slo det hjalp meg å slappe av og jeg fødte en frisk jente Denne gangen var jeg på tidlig ul siden jeg hadde time til gyn i forbindelse med ny hormonkur dersom jeg ikke var gravid innen januar mnd. men heldigvis var det klaff denne gangen Godt å se hjertet som slo, men når jeg logget med på BIM så jeg at fosteret skulle være mellom 11 og 14 mm og fikk da litt "hetta" men siden ikke gyn kommenterte det er jeg nok normal Takk for respons og lykke til videre... Krysser fingre med deg ;
nick_317069 Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 jeg var på ultralyd den dagen jeg var 8 uker akkurat og da var fosteret 12mm eller 1,2 cm.han mente jeg var noen dager lengre på vei men alt var bra.hjertet banka og da var jeg glad,dette blir min nr.4 og jeg er bare 27 år
1 høne i haneflokken-født Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 jeg hade ul i uke 8, fosteret var da 1,7 cm fra hodet til rumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå