Gå til innhold

Symfysemål? hva ligger dere på?


Piola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

 

Tror det er helt normalt:-)

 

jeg er 24+1 og var i dag hos legen. SF målet mitt er 24, er selv liten men synes magen er ganske så stor allerede (dette er min nr 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen for 5 dager siden, da var jeg 24+1 og hadde symfysemål på 25. Ligger over det grønne feltet, men det gjorde jeg i forige svangerskap også og da gjevnet det seg ut mot slutten. Liker at magen nå er så stor at det vises godt. Her er det ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 22 cm i dag i uke 24, ligger midt på gjennomsnittet. Føler magen har bokst veldig de siste dagene, men ligger heldigvis der jeg skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble målt til 22 cm i uke 22-5. Det er helt normalt rett over den røde strekken. Men vi alle vokser jo forskjellig så noen er større enn andre og noen mindre så spekteret på normalt er veldig stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På UL i uke 21+0 var jeg akkurat 17 cm. Da kommenterte jordmora at jeg kunne vært litt større hvis jeg ikke hadde hatt tom urinblære akkurat da. Jeg lå rett under den grønne streken. Helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg var hos legen og målte da jeg var 24+1 og da målte hun 18 cm... hun sa jeg var litt liten, men i og med at jeg har vært på ultralyd for ikke lenge siden så var det jo normalt...

 

er den veldig liten syns dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på besøk fra juniklubben. Ser jeg er litt stor. Var hos legen på onsadag, var da 22+0 og målte 24cm.... Dette er 2. svangerskap og var stor med førstemann også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger egentlig godt under normalen. Er i uke 25 og var 18 cm. Men er ikke så bekymret, ultralyd viser normal vekst, og det ligger i vår familie og ha liten mage og føde små barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 23 + 3 målte eg 25 på symofyseskjemaet, og det var godt over normalen. Dette er min nr. 1 og skal på kontroll på fredag, så eg er veldig spent om den fortsetter å vokse slik. Er 1.60 høg og normal tynn/tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ny kontroll hos jordmor i dag(25+2)

Symfysemålet mitt var 25. Ligger i overkant av det grønne feltet, men fin kurve fikk jeg beskjed om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...