Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal ha sangen: "From this moment" som solosang i kirka, jeg har sagt fra til kirka og der har de gitt meg valget mellom piano eller playback....er så usikker, men er det fint med playback i kirka? spør jeg kanskje dumt assa, men jeg ha`kke peil! Hva ville dere ha valgt?
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Playback kan lett bli litt upersonlig syns jeg da, da vi giftet oss i juni hadde vi piano og gitar samt vokalist på de rolige sangene, og så hadde vi et mini-storband med sangen "Love you I do" som utmarsj.. Utrolig gøy og livlig, noe som passet oss veldig bra:) Si fra hvis du trenger vokalist til vielsen, jeg er sanger selv, og har lagt ut video fra et annet bryllup med sangen "From This Moment On" på www.youtube.com (Søk på: Susanne Akerø + From this moment on) Lykke til med bryllupsforberedelsene og bryllupet!
<3baby<3 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Fikk gåsehud og måtte gråte en skvett da jeg hørte deg synge "From This Moment On". Ble veldig rørt! Så jeg og måtte høre "You raise me up" også. Hvor mye tar du får å synge i bryllup?
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Så koselig du syns det da, tusen takk:) Jeg tar 2000 for å synge i en vielse, uansett antall sanger! (Kan maile deg en "standard-liste" over de vanligste sangene hvis dere vil ha flere enn 1 sang..) Jeg bor i Oslo da, så vet ikke hvor i landet dere bor/skal gifte dere? Hvilken dato er det? Har termin 29.4, og har noen bryllup booket allerede, men skal sjekke det opp hvis du er interessert? Hvor skal dere ha festen hen? Hvis du bare søker på susanneakero ligger det en video som heter "superduper medley", og der kan du se utdrag fra bandet mitt som bl.a. spiller til dans i bryllup:) Hvis ikke dere har musikk allerede da! Jeg får lyst til å gifte meg en gang til jeg altså, gled deg masse!
<3baby<3 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal ikke gifte oss før 2010, har ikke satt dato engang, men jeg er i full gang med planleggingen Gleder meg masse! Skal sjekke medleyen! Har lagret deg i bryllupsmappen min, så tar eventuelt kontakt når det det nærmer seg bryllupet! Så koselig at skal ha baby, gratulerer og lykke til!
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Ja, det er greit å være tidlig ute! Takk for det, blir koselig med baby ja:) Bare ta kontakt du når du har bestemt deg ([email protected] eller 99737763) Lykke til med planleggingen så lenge! Susanne
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Åååå, så fint du synger, håper du kan synge i mitt bryllup i sommer?!! Sender deg en pm i morgen når jeg er på jobb:)
4skatter Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Du synger fantastisk!!!! Ble helt rørt!! Kanskje jeg skal tenke på det jeg også... Er du ledig 11.juli 09?
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 3 småskatter: Takk for det, så hyggelig å høre! Ja, jeg er ledig den datoen i hvert fall, men må høre med pianisten min bare (hvis dere vil ha med pianist da!). Tror ikke det skulle være noe problem, bare si fra i god tid slik at vi kan skaffe barnevakt:) (Bare send meg en mail eller ring meg du når du har bestemt deg du, så kan jeg sende deg forslag på sanger hvis dere ikke har bestemt dere for det enda..!) Lykke til med bryllupsplanlegging, det er fantastisk å gifte seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå