Gå til innhold

Når ta kontakt med lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet positivt i dag, men vel egentlig "visst" en ukes tid at jeg var gravid. Herlig følelse!

Når skal jeg ta kontakt med lege for første kontroll?

Dette er mitt andre barn om det skulle ha noe å si...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle sier/gjør forskjellig.

Hva gjorde du med første mann?

Hvis du er usikker ville jeg bare ringt til legen min og avtalt nærmere.

Og gratulerer!! ;)

Skrevet

Jeg ringte nå i uken (8.uke) og fikk tid 11.uke. Men har også hørt om mange som har fått en stund før og etter det. Det meste er vel normalt. Men er du usikker, så er det jo bare til å ringe til legen med en gang, og få time når de anbefaler :)

Skrevet

Eg ringde legekontoret igår. Er no 4+1 og fekk time i uke 8. Normalt pleide dei (mitt legekontor) å ha første time ca 10-12. Da er eg på ferie så derfor fekk eg ein time i god tid før eg skulle reise :)

Skrevet

Jeg ringte min lege i går, jeg er nå 5 uker. Fikk time 26/1, da er jeg 7 uker. Jeg trudde jeg måtte vente lengre, men det hadde ikke noe å si det var bare å komme sa kontordama. Så da blir det legebesøk på meg om to uker :)

Jeg lurte på om det kan være greit at pappaen blir med på første kontroll? Har dere hatt han med?

Pappaen til min lille baby meiner det ikke skjer så mye på første kontroll, og nå kommer min ganske tidlig da. Jeg er ikke sikker på hva som skjer, men har jo litt lyst å ha han med.

Skrevet

Hei Idamor08

Eg kjem til å ha mannen min med. Både han og eg vil dette. Kva som er vanlig veit eg ikkje, me tanke på at dette er vår første gang :)

Kan vere kjekt for han og å få informasjonen eg/me får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...