Gå til innhold

Jeg har skjønt en ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er at jeg har vært fryktelig trøtt de siste månedene!

I helga har jeg sovet sikkert 15 timer i døgnet, og i dag stod jeg ikke opp med barna engang. Bare sover, er våken noen timer, og så sovner jeg igjen. Det er veldig rart.

Fikk litt panikk med tanke på at jeg nå skal være hjemme i halvannet år, men så bestemte jeg meg for å nyte hvert sekund. Jeg skal kose meg med mannen min, barna mine, og så den nye lille. Vi skal rett og slett skape en litt ny hverdag. Mannen min er selvstendig næringsdrivende, og jobber egentlig ganske lite og kan være masse sammen med meg. Vi har penger til å ta oss fri, og skal for en gangs skyld benytte oss av sjansen vi har.

Håper å være mer på Bam fremover, dette sovegreiene går vel over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen. Var verdens kjedeligste, mest usosiale menneske da jeg gikk gravid. Så fort jeg kom hjem fra jobb var det rett på sofaen og zzzzzzzzzzz. Etter x antall timer var det å karre seg til sengs og zzzzzzzzzz....

Følte meg liksom aldri uthvilt.

Kos dere med denne tiden sammen med hverandre og det nye familiemedlemmet dere, ikke så mange sånne sjanser man får i livet :)

Skrevet

hehe..... kos deg masse du:)

Skrevet

Jeg har greid å holde meg oppe, selv om jeg har lagt meg uforskammet tidlig. Men nå som jeg har fått beskjed om å være hjemme, så er jeg så trøtt at jeg ikke greier noe.

Jeg leser minimalt med gravidlitteratur, så jeg hadde jo helt glemt dette med at trøtthet er en, la oss kalle det bivirkning, av graviditet. Passer på å gå ut i frisk luft hver dag, rusler meg en tur på 10-15 min. Mannen min er med som livvakt. :)))

Men foreløbig har jeg altså en normal graviditet. :))) det er ganske stas faktisk!

Skrevet

Det er visstnok en "bivirkning" når man er gravid for mange, men ikke for meg. "Bivirkningen" min, i begge svangerskap var at jeg ikke sov, nesten ikke i det hele tatt. Høres deilig ut å sove 15 timer i døgnet. Da blir jo ikke dagene så lange heller, når man er sykemeldt og skal ta det med ro. ;o)

Du får nyte det mens du kan, når babyen kommer blir det neppe 15 timer søvn i døgnet, hehe... :o)

Skrevet

Sov mens du kan, du trenger det nok. Frisk luft og sunt kosthold er også viktig, er kjedelig å legge på seg mer enn nødvendig og slite med det når babyen kommer.

Skrevet

Dette går så bra så.

Jeg spiser som normalt, og har heller ikke lagt på meg mer enn 4 kg, enda jeg har fått ganske god mage. Termin 2. mai.

Er ikke bekymret for kiloer, jeg er mest opptatt av at alt skal gå bra.

Skrevet

Ja sove greiene går over. Sov mens du kan du og kos deg kjempemasse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...