Mille** Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Han har bursdag og jeg har kjøpt inn biff med deilig tilbehør som vi skal kose oss med i morgen. Det er vel bortimot det beste han får. Skal også bake ett par kaker til han etter jobb, så det kommer til å bli hektisk. ;o) Skal prøve å avspasere ett par timer i morgen tenkte jeg. Håper han får en fin dag. )
metaMORfose Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Høres kjempekoselig ut! Biff er deilig. Lykke til, og gratulerer med mannen ))
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Åh, så koselig! Jeg vil også overraske mannen min med noe....tenke-tenke. Han stiller opp hele tiden og gjør veldig mye for meg! Hmmmm, må finne på noe. Håper dere får en kjempefin dag i morgen!!! :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Så koselig å gjøre slik for han da:) Han blir sikkert kjempeglad. Dere koser dere vel nå tenker jeg. Du må komme her med en liten oppdatering om hvordan det har gått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå