Gå til innhold

Slimproppen har kommet ut...


jen04

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor lenge det tar når slimproppen kommer ut.jeg er i uke 39 og det er andre gang jeg skal føde.første gangen begynte da slimproppen gikk og noen minutter etter begynte riene.Men jeg har nå ventet og merker ingenting ennå enn bare menssmerter som ikke blir sterkere.

Er det noen som har erfaring med dette ber jeg om råd/hjelp.Hodet til babyen festet i uke 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ingen erfaring med dette. Venter mitt tredje barn og har aldri sett en slimpropp... Så kan jeg spørre om hvordadn den ser ut?

Håper det skjer noe hos deg snart.

 

Jeg må npk vente en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kan skje i dag,men proppen kan gå uker før babyen kommer.

Tipper du er på gang siden du er kommet så langt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen ser ut som gele og er blank.Også er det litt blod i den.Akkurat som vanlig tykk utflod med blodstrip i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??Jeg har ikke kjent eller merket noe smerter idag.lite kynnere og ingen menssmerter.Jeg føler meg helt topp idag.Jeg som trodde at noe skulle skje snart...

Er det mulig at det kan bli sånn etter slimproppen har kommet ut??Etter alt jeg har følt også er de plutselig borte.Hva er det som foregår?Noen som har råd eller har vært i en sånn situasjon før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min har gått gradvis i 3 uker nå. Jeg er 39+4 i dag og ingen fødsel:( I går kom det slim med en del blod også...men ingen fødsel, så det finnes nok ikke noe fasit her. Jeg har veldig vonde kynnere, masse nedpress og stikninger også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine 3 fødsler har alle startet med at slimproppen har kommet ut, videre har jeg hatt svake rier en hel dag som forsterker seg etter noen timer. Ville tatt en tlf. til jordmor og hørt, kanskje....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første fødsel kan jeg huske det gikk fire dager etter slimproppen gikk før gutten kom. Tror dette er veldig individuelt fra gang til gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min (uten blod) gikk 1. juledag, jeg fødte 3. januar. Merket ingen forandringer på kroppen i den tiden, bortsett fra at det kom så mye utflod at jeg måtte bruke bind.

Du må nok være tålmodig litt til.. ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...